Reklamace

 

Všechno zboží před odesláním pečlivě kontrolujeme, narazíte-li i přesto na závadu, postupujte podle následujících kroků:

  • Zboží můžete reklamovat do 24 měsíců od jeho doručení.
  • Připravte si číslo objednávky, fakturu a popis závady a vše zašlete na info@vfstyle.cz, do e-mailu uveďte své jméno a příjmení.
  • Reklamaci můžete vyřídit také telefonicky na čísle +420 774 000 510.
  • Reklamaci vyřídíme co nejdříve (nejpozději do 30 dnů).

Formy reklamace:

  • Odstranění závady dodáním nového produktu nebo jeho chybějící části
  • Oprava poškozeného produktu
  • Sleva úměrná závadě zboží
  • Odstoupení od kupní smlouvy

Co reklamovat nemůžu?

  • Zboží je opotřebené obvyklým používáním
  • Zboží 2. jakosti, které bylo ve slevě právě z důvodu této závady