Reklamace

 

Všechno zboží před odesláním pečlivě kontrolujeme, narazíte-li i přesto na závadu, postupujte podle následujících kroků:

  • Zboží můžete reklamovat do 24 měsíců od jeho doručení.
  • Připravte si číslo objednávky, fakturu a popis závady a vše zašlete na info@vfstyle.cz, do e-mailu uveďte své jméno a příjmení.
  • Reklamaci můžete vyřídit také telefonicky na čísle +420 774 000 510.
  • Reklamaci vyřídíme co nejdříve (nejpozději do 30 dnů).

Formy reklamace:

  • Odstranění závady dodáním nového produktu nebo jeho chybějící části
  • Oprava poškozeného produktu
  • Sleva úměrná závadě zboží
  • Odstoupení od kupní smlouvy

Co reklamovat nemůžu?

  • Zboží je opotřebené obvyklým používáním
  • Zboží 2. jakosti, které bylo ve slevě právě z důvodu této závady

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení